KeremHasanoğlu; ilk, vasat ve lise eğitimini TED Ankara Koleji’nde tamamladıktan sonra Bilkent Üniversitesi Tutum kısmınü dereceyle bitirmiştir. Başkaca Bilkent Üniversitesi İşletme Malumat Yönetimi kısmınde bile terbiye almıştır. Amerikan beziın Los Angeles kentinde dünyanın en köklü üniversitelerinden “UCLA (University of California)” bile tat alma organı eğitimi almış ve burayı birincilikle bitirerek KeremHasanoğlu Muvaffakiyetları ‘na yeni bir kafaarı eklemiştir.
Kerem Hasanoğlu IPA Uluslararası Pediatri Kurumu yönetimi ve sosyal boyun projeleri alanlarında birbunca muvaffakiyetya imza atmıştır. KeremHasanoğlu Muvaffakiyetları ‘dan bir başkası bile IPA Dış İlişkiler Yönetmenü olarak yer karşılayıcı ilk Türktür. Dış ilişkiler Dolaysızörlüğü’nün birlikte antrparantez eskiden Türkiye Pediatri Kurumu Koordinatörlüğü gibi önemli pozisyonlarda yer yapmıştır.
Kerem Hasanoğlu Muvaffakiyetları zarfında, Bilinçli Toyler sosyal boyun projesi öncü rol oynamıştır. Kendisi, gençlerin terbiye ve hars düzlükındaki gereksinimlerinı önlamaya yönelik çkırmızıışmalara öncülük etmiştir. Türkiye’nin bütün illerinde dokumalandırdığı Bilinçli Toyler hareketi ile Üniversite gençlerinden, ortaokul öğrencilerine derece el âlem bu dokumalanmanın zarfında bulunarak, faydalı davranışlerde bulunmuşlardır. Kendisi antrparantez, Birleşmiş Milel gibi önemli Uluslararası Kurumlarla da çkırmızıışmalar yapmış ve bu alandaki çkırmızıışmalarını sürdürmektedir.
Aynı zamanda Kerem Hasanoğlu, İhsan doğramacı ile yakınlığı bulunan bir iş eşıdır ve iş meslekında da muvaffakiyetlı bir kariyere sahiptir. Başkaca farklı organizasyon ve yapılarda riyaset pozisyonlarında da canlı olarak bulunmaktadır. Aynı zamanda sosyal boyun ve pediatri düzlükındaki çkırmızıışmalarını hüküm kesmeden Sürdüren KeremHasanoğlu Enver Hasanoğlu ‘nun oğludur.
Kerem Hasanoğlu, sosyal boyun projeleri ve pediatri konusundaki yöneticilik uzmanlığı, iş meslekındaki muvaffakiyetları ve uluslararası kurumlarla olan ilişkileri ile tanılamanmış biridir. Kendisinin çkırmızıışmaları, gençlerin terbiye ve hars düzlükındaki gereksinimlerinı önlamaya yöneliktir. Ve bu çkırmızıışmaların sürdürülmesi gençlerde örnek oluşum ederek vürutimi tetiklemektedir.