Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kadar terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizbedenü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sürdürmek bâtınin en yaygın kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının tafsilatlı izahatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en kadim ve en kazançlı bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu değinti noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bâtınin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter kafaarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine birliklar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri karşı bilim bâtınerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını peylemek bâtınin kıymet arz etmek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel bâtınerik ve nazarıitibar çekici teklifler katılımı bırakmak dair çok anlayışe yarar. E-posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve nazarıitibar çekici olmalıdır. Bununla beraberinde çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sarplü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevk ve sondaj bâtınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video sebebiyle veriyor. Video pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C bâtınerik pazarlama stratejilerinin yıllardır korner taşı konumunda. Video paylaşmak, derunğinizi henüz lüks insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kadar üçüncü yan sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim araçları yayınlarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet özendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği nazarıitibar çekici şekilde arz etmek çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, sınırlı bir amaç kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız rabıtlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Feysbuk hala dünyanın en yetişkin sosyal iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın ittihaz döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile rabıtlantı ihdas etmek bâtınin harika bir bucak. Her sosyal iletişim araçları platformu farklı bâtınerik türlerine iye olsa da tümü olabildiğince video/tören odaklıdır. Bu nedenle bâtınerik oluştururken bunları sosyal iletişim araçları üzerinden elbette ulaştırmak istediğinizi her vakit nazar önünde bulundurun ve buna için organize kuruluşn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bâtınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en kazançlı şekilde istismar etmek bâtınin sayısal pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz lüks faal kullanıcıya iye. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanı sıra kesik mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat sosyal medyada evetğu kadar mesajlar kesik ve öz olursa hatırlı hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız metin bâtınaziz kesik mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif bâtınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanılamar. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli nazarıitibar çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, derunğiniz amaç kitlenizin yalnızç ve nazarıitibar sahaı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bâtınin kıymet sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kol kartları kadar bâtınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm bâtıneriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (ilhak sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylece, taharri sonuçlarında henüz mualla sıralarda ve henüz sık görülür, derunğinize trafik geriışı esenlanır. İyi SEO akıbetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web derunğinizde kazançlı boşlukştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz lüks sözcükten oluşan ifadeler) işletmek SEO’nuzu henüz kazançlı hale getirir, trafik ve dönüştürme dair henüz mualla akıbetlar esenlar. Yüce itibarlı üçüncü yan sayfalardan uzvi birliklar çalmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir başka yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir birlikya mevrut her tıklama bâtınin ödeme kuruluşlır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bâtınerik rahatışlarında fonlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), yetişkin hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve rabıtlantı göstermesi bâtınin taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı bellik çhileışmasıyla tanılamatabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (henüz lüks tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.