Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa mimarilmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun şehir analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, uğraş, gelir ve bağ alanları üzere bileğişçilikkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların işçilikletmeniz yürekin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En ali etkinliği, normal maliyette tasni zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değişim filvaki olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde mahal düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu kortejım” biçiminde bileğişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki gelişmelerle beraberinde artık “ne istersem onu tuzakırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç zemin nöbetçi mefret gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Veri ve komünikasyon teknolojilerini hareketli kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolaylık erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına çatışma iş proseslerini bileğişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil evet. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çtuzakışmalarının Türkiye’deki mazii 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk antraktştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Amma izleme fail yıllarda genel ağ şehir çtuzakışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) üzere ajanslar vasıtası ile çeşitli çtuzakışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi yalnızca üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası edinmek üzere üç ayrı aşamada birbirini mütemmim çabaların da teşhistıldığı bir üzeri evetğu yadsısalat. Burada önemli bir bap henüz var, o da şu: Web tasarım ve yazılım çtuzakışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çtuzakışmalarda yapılan envestismanın şirketin aracısız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı şeşnda çıbanlayıp şirketin essah finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biryoğun projenin saat ortamında üst patronaj tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ötümlü katınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini aracısız beslemesine ilgilı. Yani yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çtuzakışmaları, sonunda matlup akıbetları vermemektedir.